18. avgust 2025
»Vendar pa so te spremembe, ki se pripravljajo, res samo lepotni oz. minimalni popravki. Mislim, da bi trenutno naše šolstvo potrebovalo bolj sistemsko spremembo zakona oz. te paradigme dela z otroki s posebnimi potrebami.«
Aleksandra Valančič ocenjuje, da so spremembe na področju usmerjanja otrok s posebnimi potrebami nujne.
18. avgust 2025
»Ne nazadnje je to vloga vsakega učitelja, ki otroku, ki mu pri pouku v razredu ne gre, na neki način pomaga že samo z diferenciacijo pouka. Potem so pa tudi že zdaj veljavne različne oblike dopolnilnega pouka.«
Valančič ugotavlja, da šole že zdaj na različne načine izvajajo učno pomoč.
18. avgust 2025
»Na primer otroku umre nekdo od staršev in v tistem trenutku je otrok potreben različnih oblik pomoči. In da bi se izognili dolgim postopkom, imajo šole na ta način zagotovljene strokovnjake, ki otroku lahko takoj pomagajo.«
Valančič ocenjuje, da novela uvaja izraz kontinuum podpore, ki jo bodo šole nudile otrokom v stiski.